06 February 2011

Bertandang Yang Kuning

Salam dan hai semua.

Alhamdulillah again..semalam selesai sudah majlis bertandang saya. Huhu. Terima kasih sangat2 kepada kawan-kawan dan saudara-mara yang sudi datang. Kuning menjadi pilihan warna untuk bertandang. Hoho. Memang betul-betul macam RAJA sehari dah. Haha.

I love you suami.

Esok, kami akan bergerak ke selatan...Untuk 2nd honeymoon..ke hornymoon? Hihi =p Dalam masa seminggu sebelum bertandang tu sempat jugak ke Cherating..hehe. Dekat-dekat aje..senang sikit nak balik. Kalau pegi jauh-jauh kang..bukan susah nak balik..tapi takut tanak balik-balik =p hihihihi

9 comments:

Meey@ said...

masmona, nak lagi picture org kuning!
cantikkkknyaaaaa..tahniah tau!=)

Rynn said...

hahah! hornymoon.. i like! korang pun pegi cherating ke? hik.. btol2. dekat senang sket nk blk n kurang penat drive keta. 2nd honeymoon pegi mana lak?

iDa said...

cantiknya kaler kuning tu...memang terserlah la raja sehari tu...congrats dear.. =D

PINKgarage said...

waaooww.... menawan dengan kuning... berseri...!! anyway.. tahniah yer... :)

fitria said...

letak la lg gmbr.. cantekk.. :)

rose said...

hahaha..mcm2 la u ni..haa..dah p selatan tu jgn tak balik-balik plak.. =P

cepat2 review tau majlis u tu!

farahfatihah said...

tahniah!! welcome to d club!!!

purlpe.pink said...

salam,

ambik bridal butik yg mna masa bertandang.

sb sangatttttt cantik :)

masmOna said...

SEMUA: thanks sesangat for all the wishes =) =)

i'm so sorry sbb lama gila baru nk reply komen kat sini huhu T_T

untuk puple.pink, sy amek kak rozy..akan buat review nanti insyaAllah..tunggu tau hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

06 February 2011

Bertandang Yang Kuning

Salam dan hai semua.

Alhamdulillah again..semalam selesai sudah majlis bertandang saya. Huhu. Terima kasih sangat2 kepada kawan-kawan dan saudara-mara yang sudi datang. Kuning menjadi pilihan warna untuk bertandang. Hoho. Memang betul-betul macam RAJA sehari dah. Haha.

I love you suami.

Esok, kami akan bergerak ke selatan...Untuk 2nd honeymoon..ke hornymoon? Hihi =p Dalam masa seminggu sebelum bertandang tu sempat jugak ke Cherating..hehe. Dekat-dekat aje..senang sikit nak balik. Kalau pegi jauh-jauh kang..bukan susah nak balik..tapi takut tanak balik-balik =p hihihihi

9 comments:

Meey@ said...

masmona, nak lagi picture org kuning!
cantikkkknyaaaaa..tahniah tau!=)

Rynn said...

hahah! hornymoon.. i like! korang pun pegi cherating ke? hik.. btol2. dekat senang sket nk blk n kurang penat drive keta. 2nd honeymoon pegi mana lak?

iDa said...

cantiknya kaler kuning tu...memang terserlah la raja sehari tu...congrats dear.. =D

PINKgarage said...

waaooww.... menawan dengan kuning... berseri...!! anyway.. tahniah yer... :)

fitria said...

letak la lg gmbr.. cantekk.. :)

rose said...

hahaha..mcm2 la u ni..haa..dah p selatan tu jgn tak balik-balik plak.. =P

cepat2 review tau majlis u tu!

farahfatihah said...

tahniah!! welcome to d club!!!

purlpe.pink said...

salam,

ambik bridal butik yg mna masa bertandang.

sb sangatttttt cantik :)

masmOna said...

SEMUA: thanks sesangat for all the wishes =) =)

i'm so sorry sbb lama gila baru nk reply komen kat sini huhu T_T

untuk puple.pink, sy amek kak rozy..akan buat review nanti insyaAllah..tunggu tau hehe