09 January 2011

Posto posto!

Salam again.


Esok saya akan post kad kahwin.
Ada siapa lagi yang tak bagi saya alamat?
Baik bagi sekarang.
Hehe.

8 comments:

lina said...

i pun tgh sibuk mengepos. siap setem tak cukup agi ;p

amElyn said...

i dah bagi ke blom ek??
hehe.lupa.in case blom bagi...

11, jln bm 5/5, seksyen 5,
bandar bukit mahkota, bangi,
43000 kajang, selangor.

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

waiting... heheheh... x sabarnyee

K.I.N.A said...

da bg rasanya alamat kina..ehee

gadis jumaat said...

banyaknye! tu semua untuk bloggers sahaja ke?

lemonade said...

dh dpt kad ni.. tq!

missbutterfly said...

makcik..jauh la nk p..hehe..tgk dari jauh je la.nanti tempek gmbr byk2 deh!

masmOna said...

lina:
selamat mengepos =)

amelyn:
tenkiu! nnt i poskan eh =)

natakafisha:
dah dapat tak? heheh

Kina:
kina dah bagi dah..dapat kad tak?

gadis jumaat:
of cos bukan hehe. termasuk kawan-kawan i sekalik hehe

lemonade:
elis, ur welcome! jemput datang tau

missbutterfly:
heheh..tgk dr jauh pun takpe jaja..insyaAllah akan tempek banyak2..ang pun tempek lah jugak bebanyak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

09 January 2011

Posto posto!

Salam again.


Esok saya akan post kad kahwin.
Ada siapa lagi yang tak bagi saya alamat?
Baik bagi sekarang.
Hehe.

8 comments:

lina said...

i pun tgh sibuk mengepos. siap setem tak cukup agi ;p

amElyn said...

i dah bagi ke blom ek??
hehe.lupa.in case blom bagi...

11, jln bm 5/5, seksyen 5,
bandar bukit mahkota, bangi,
43000 kajang, selangor.

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

waiting... heheheh... x sabarnyee

K.I.N.A said...

da bg rasanya alamat kina..ehee

gadis jumaat said...

banyaknye! tu semua untuk bloggers sahaja ke?

lemonade said...

dh dpt kad ni.. tq!

missbutterfly said...

makcik..jauh la nk p..hehe..tgk dari jauh je la.nanti tempek gmbr byk2 deh!

masmOna said...

lina:
selamat mengepos =)

amelyn:
tenkiu! nnt i poskan eh =)

natakafisha:
dah dapat tak? heheh

Kina:
kina dah bagi dah..dapat kad tak?

gadis jumaat:
of cos bukan hehe. termasuk kawan-kawan i sekalik hehe

lemonade:
elis, ur welcome! jemput datang tau

missbutterfly:
heheh..tgk dr jauh pun takpe jaja..insyaAllah akan tempek banyak2..ang pun tempek lah jugak bebanyak