07 March 2010

Note book

Macam dah satu kewajipan bagi every gadis yang sedang buat perancangan perkahwinan untuk mempunyai sebuah buku kan? i pun ada jugak. Cause i'm one of them :)
Ni buku i :)

Pentingnya segala macam perkara di conteng dalam buku ni sebab kita semua ni memang lah pelupa. Umur baru 24 tapi dah macam 42. Banyak sangat perkara yang mudah terlupa. Jangan sampai terlupa tarikh perkahwinan sudah. Heh. So, supaya tanak bagi lupa (oh banyaknye word lupa), tulis lah dalam buku. Catit segala benda. Hehe. Memang memudahkan :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

07 March 2010

Note book

Macam dah satu kewajipan bagi every gadis yang sedang buat perancangan perkahwinan untuk mempunyai sebuah buku kan? i pun ada jugak. Cause i'm one of them :)
Ni buku i :)

Pentingnya segala macam perkara di conteng dalam buku ni sebab kita semua ni memang lah pelupa. Umur baru 24 tapi dah macam 42. Banyak sangat perkara yang mudah terlupa. Jangan sampai terlupa tarikh perkahwinan sudah. Heh. So, supaya tanak bagi lupa (oh banyaknye word lupa), tulis lah dalam buku. Catit segala benda. Hehe. Memang memudahkan :)

No comments: