29 August 2010

Invitation card from Nadia, yuhuu!

Salam semua.

Semalam cek peti surat, tengok ada satu surat for me.
I opened it.
Taraa..

From Nadia 17sept2010

Cantiknya kad dia..
Seronok!! =)
First time dapat invitation card dari B2B blogger. Hik.
Cumel jeh tulis nama i kat situ masmOna.
Kompem Nadia tak tahu nama penuh i. Hihi :P

InsyaAllah i will come, with En Tunang.
Siapa lagi b2b nak pergi nih?
Boleh jumpe kat sana.
Can't wait to meet uols *tapi sebenarnya i malu*

=)

6 comments:

Nora a.k.a Aira said...

mas, kalo kamo malu nora lagi la malu =)haish haha i got the card also =)

masmOna said...

Nora:
nanti pergi tak? boleh jumpe kamu di sana hihi :P

Nadia said...

looked at my reben...longgar..haha..sori..tu je smpat wat..1 line je..reben dh abis..:)jgn malu2..dtg..mkn smpai knyang

masmOna said...

Nadia:
hehe.takpe lah u. i tgk cantek je hihi. nnt i dtg ngan en tunang, ktorg nk mkn smpai kenyang =)

Nora a.k.a Aira said...

mas jom2 pergi. tapi nora xdtg dengan tunang. dia jauh hehe ! Insya Allah ada rezeki jumpa k nora pun entry kad nadia, thanks nadia =)

♥LAYLA RAHMAN ♥ said...

nak menyampuk boleh??
i tak dpt lagi kad frm nadia..
huhuh,tp teringin gak nak p kalau dah dpt kadnya nnt..hehe..best kalau dpt jumpa kamu semua kan??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

29 August 2010

Invitation card from Nadia, yuhuu!

Salam semua.

Semalam cek peti surat, tengok ada satu surat for me.
I opened it.
Taraa..

From Nadia 17sept2010

Cantiknya kad dia..
Seronok!! =)
First time dapat invitation card dari B2B blogger. Hik.
Cumel jeh tulis nama i kat situ masmOna.
Kompem Nadia tak tahu nama penuh i. Hihi :P

InsyaAllah i will come, with En Tunang.
Siapa lagi b2b nak pergi nih?
Boleh jumpe kat sana.
Can't wait to meet uols *tapi sebenarnya i malu*

=)

6 comments:

Nora a.k.a Aira said...

mas, kalo kamo malu nora lagi la malu =)haish haha i got the card also =)

masmOna said...

Nora:
nanti pergi tak? boleh jumpe kamu di sana hihi :P

Nadia said...

looked at my reben...longgar..haha..sori..tu je smpat wat..1 line je..reben dh abis..:)jgn malu2..dtg..mkn smpai knyang

masmOna said...

Nadia:
hehe.takpe lah u. i tgk cantek je hihi. nnt i dtg ngan en tunang, ktorg nk mkn smpai kenyang =)

Nora a.k.a Aira said...

mas jom2 pergi. tapi nora xdtg dengan tunang. dia jauh hehe ! Insya Allah ada rezeki jumpa k nora pun entry kad nadia, thanks nadia =)

♥LAYLA RAHMAN ♥ said...

nak menyampuk boleh??
i tak dpt lagi kad frm nadia..
huhuh,tp teringin gak nak p kalau dah dpt kadnya nnt..hehe..best kalau dpt jumpa kamu semua kan??