02 August 2010

Transformation

Salam dan hai semua.

Ni entri pendek. Sebab ada banyak lagi entry tertangguh (ceh banyak lah sangat ngehehe) so i nak buat entry ni seringkas mungkin.

Since hari Sabtu hari tu i terbangun awal. Busan. Maka ni lah keje yang i buat.

Tengok dua-dua buku ni busan gila kan? Satu buku untuk tulis catit-catit. Satu untuk tampal-tampal lukis-lukis. Tapi tak bersemangat langsung nak tulis-tulis tampal-tampal kat dalam tuh. Haih.

Since I terlebih rajin pulak that Saturday. So ini lah jadinya -->

Baru bersemangat balik. Hoyeh! -_-

5 comments:

Sya Sakura said...

sgt cantik... i love the colour!! :)

Lala said...

waa.cantek! boleh buat wed guestbook lah..!

@ty_farEd said...

waaaa... transformasi yang cantik..!!! :)

masmOna said...

Sya Sakura:
tenkiu2!! i pun suka the colour! ngeee =)

Lala:
mas ingat nk DIY guessbook jugak. yuhuu =)

@ty:
Thanks aty!! =)

Lala said...

erm, sweet jugak kalau buat sendri semua kan.. ngee!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Follow by Email

02 August 2010

Transformation

Salam dan hai semua.

Ni entri pendek. Sebab ada banyak lagi entry tertangguh (ceh banyak lah sangat ngehehe) so i nak buat entry ni seringkas mungkin.

Since hari Sabtu hari tu i terbangun awal. Busan. Maka ni lah keje yang i buat.

Tengok dua-dua buku ni busan gila kan? Satu buku untuk tulis catit-catit. Satu untuk tampal-tampal lukis-lukis. Tapi tak bersemangat langsung nak tulis-tulis tampal-tampal kat dalam tuh. Haih.

Since I terlebih rajin pulak that Saturday. So ini lah jadinya -->

Baru bersemangat balik. Hoyeh! -_-

5 comments:

Sya Sakura said...

sgt cantik... i love the colour!! :)

Lala said...

waa.cantek! boleh buat wed guestbook lah..!

@ty_farEd said...

waaaa... transformasi yang cantik..!!! :)

masmOna said...

Sya Sakura:
tenkiu2!! i pun suka the colour! ngeee =)

Lala:
mas ingat nk DIY guessbook jugak. yuhuu =)

@ty:
Thanks aty!! =)

Lala said...

erm, sweet jugak kalau buat sendri semua kan.. ngee!